תיקי דלי bucket bags

בתיק דלי – צורתו הגלילית של השקית דומה לזו של דלי.

תיק הדלי הוא תיק בצורת דלי. (מעין צילינדר)

השבועון ווג טוען, שמקור תיק הדלי הוא בסוף המאה ה-19.

לואי ויטון יצר את אחד מתיקי הדלי המודרניים בהראשונים עם שחרורו של תיק Noé בשנת 1932.  זה נועד במקור כשיטה מסוגננת, אך יציבה, להובלת חמישה בקבוקי שמפניה. 

בסוף שנות ה-80 הופיע תיק הדלי מעוצב בעיצוב האייקוני שעדיין פופולרי היום.

מנסור גבריאל, חברה שנחשבה לחדשה יחסית בעולם האופנה עשויה רק ​​להחזיק בתואר ליצירת הביצוע המוצלח ביותר של תיק הדלי. נוסדה בשנת 2012 על ידי שני ניו יורקרים, כלומר פלוריאנה גבריאל ורושל מנצור. התיקים המינימליסטיים הללו נוצרו בשפע של צבעים, שילוב שהפך אותם לקלאסיקה מיידית.

 

תיק הדלי שיצר מנסור גבריאל רק עלה בפופולריות עד שלבסוף הגיע לרמה. תיקי המאמן יוחסו להחזיר לחיים את השיגעון של תיקי דלי עם תיקי הוינטג' שלהם. פתרון מושלם לילדות שאהבו להציג את הסגנונות האינדיבידואליים שלהן, שכן התיקים הללו היו עשויים מעור באיכות ממש טובה, אלא גם סבירים.

תיק Noé שנחשף ב-1932 על ידי גסטון-לואי ויטון, היה אולי הראשון בתיק הדלי המודרני. נוצר עם הכוונה והיכולת לשאת חמישה בקבוקי שמפניה בכל פעם, ה-Noé היה גם יציב וגם מסוגנן. בשנת 1939, שרוך קטיפה שחור שהוצג כרשת הסבתא של ווג, היה ברור שתיק הדלי נוצר ממספר עצום של טקסטיל וחומרים.

אולי ההפיכה של הרשת המעודנת לנרתיק שרוך ענק עם רצועת כתף ובסיס יציב חלה בקנה אחד עם הופעת מלחמת העולם השנייה. מאמינים שהם הושפעו מתיקים של מלחים, העיבודים הגדולים האלה עוצבו על ידי קורט. קורט הזכיר כיצד התיקים הללו נוצרו מתוך 'לא עדיפות' ושהם מרווחים ולכן פונקציונליים מאוד.

 

אף אחד לא מילא תפקיד גדול יותר מבוני קאשין במהפכה בעיצוב של תיק הדלי המודרני. קאשין, מעצבת בגדי ספורט אמריקאית, מונתה על ידי Coach למעצבת הראשית שלהם בשנת 1962. במהלך כהונתה עם Coach, היא יצרה תיקים עם Coach שלא רק היו מתאימים לטרנדים הנוכחיים אלא גם מאוד פונקציונליים לשימוש. ניתן לומר בבטחה, לקשין היה תפקיד מכריע ביצירת התקדים לעיצוב הרצוי ביותר של תיקי ה-Coach הוינטג' שאנו מכירים היום. בהשראת חפצים יומיומיים כמו שקית הנייר, קאשין הצהיר: "התיק המעוצב ביותר בעולם הוא שקית הקניות מנייר, אז לא ניסיתי לשפר אותו".

עיבוד נוסף שהפך פופולרי במהלך שנות ה-60 ביטל את השרוך ​​לחלוטין ודמה בעצם לדלי עשוי עור.

צעד קדימה לאורך זמן עד סוף שנות ה-80, תיק הדלי עוצב בעיצוב איקוני, שעדיין פופולרי היום. ככל שהזמנים התקדמו ואיתו כמה טרנדים, התיק הזה דמיין מחדש על ידי הצגת שפע של גוונים וגדלים של תכשיטים, נראה היה שהביצוע הזה של תיק הדלי השתלב מיידית בעידן שבו נראה היה שהנועזות של הלבוש נמצאת שיא כל הזמנים. תיק הדלי המיני של פנדי שאב השראה מגרסאות קודמות, והפגין את העדינות של הרשת. עם זאת, הוא השתמש בבירור בחומרים מודרניים שהיו בהירים – עור אלמוגים הוא דוגמה כזו.

 בשנת 1993, תיקי ה"שרוך המרווח מעל הכתף" עדיין זכו לשבחים כאחד מהתיקים הטובים ביותר של העונה. וריאציות ועיבודים רבים נוצרו על ידי כמה ממותגי האופנה הגדולים ביותר כגון DKNY, Salvatore Ferragamo ו- Prada. הם אכן נבדלו מעט בשימוש בצללית או בחומרים. הדלי מעולם לא באמת יצא מהאופנה, אבל הוא ירד בטירוף סביב תחילת שנות ה-2000. בדיוק איך תיק הדלי האייקוני, שנעשה בהתחלה על ידי לואי ויטון, לא היה רק ​​דרך שימושית לסחוב שמפניה כלאחר יד הביתה מהחנות, אלא אמירה בסגנון שניתן להחליק על הכתפיים וללבוש כתיק גב סתמי. כשאתה מגלם את מראה הרטרו, משוך את שרוך העור דרכו והניף אותו על הכתף שלך בסגנון קרוס-בודי אופנתי. רצועות העור, אם כי צרות,

באופנה

 

 

 

כלואה

 

 

 

 

אולה ג'ונסון

 

גוצ'י

סימון מילר

 

מייקל קורס

 

 

 

קיירה

פנדי

 

ורסאצ'ה

צ'ילה

דנס לנטה

אלכסנדר וונג

וויקר

לואה

 

קאיו לוסי

האטורי

מארני פאנייה

קלווין קליין

גודהל

דה ראו

סטאוד

יוזיזי

 

 

close

🕶 גם את חיה בסטייל?

אם גם את (או אתה) רוצים להתעדכן בפוסטים החדשים של חיה בסטייל, הזיני את כתובת האימייל שלך למטה. מבטיחה לשלוח רק מייל אחד בשבוע, ולא להציק.

אנחנו לא שולחים ספאם או משתפים כתובות אימייל.
למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

7 תגובות לפוסט “תיקי דלי bucket bags

  1. מקסים
    שאלה :האם יש אפשרות לקבל כתובות בארץ של חנויות המוכרות פריטי אופנה דומים לאיחו שאת כותבת עליה?
    תודה

    טלילה הגב

  2. למצוא את הסקירה הנפלאה הזו הבקר לאחר שאתמול הופעתי עם התיק דלי השבטי שלי ששנים לא השתמשתי בו – זה יותר מטלפטיה

    תודה ! שבת שלום

    רונית מינקוב הגב

  3. היו כמה תיקים שהייתי חוטפת למשל הלבן והחרדל של פאנייה וגודהל. מקסימים ובהחלט מאלף

    מירון פנינה הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *