חצאית פעמון bell skirt

 

'\

חצאית הפעמון היא סוג של חצאית שמתרחבת מהמותן בצורת פעמון. היא אחת מהסגנונות הפופולריים ביותר של חצאיות בכל הזמנים, והיא נלבשה על ידי נשים במשך מאות שנים. (ידועה גם בשם חצאית עיגול או חצאית קלוש).

החצאיות הראשונות בצורת פעמון נלבשו ביוון העתיקה וברומא העתיקה. הן היו עשויות מכותנה או צמר, והיו מקושטות ברקמה או ברקמה. בימי הביניים, חצאיות הפעמון נלבשו על ידי גברים ונשים כאחד. הן היו עשויות מחומרים כבדים כמו צמר או משי, והיו לעתים קרובות מרופדות בפרוות.

במאה ה-15, חצאיות הפעמון הפכו פופולריות במיוחד באירופה. הן נלבשו עם מחוך, והיו מקושטות ברקמה או ברקמה יקרה. במאה ה-16, חצאיות הפעמון הפכו עוד יותר פופולריות, והיו לעתים קרובות נלבשות על ידי אצילים ורוזנים.

הפופולריות של חצאיות הפעמון הלכה וירדה במהלך המאות ה-17 וה-18, אך היא חזרה במאה ה-19. זה היה עידן סגנון האימפריה, שהדגיש את המותניים הטבעיים. חצאיות הפעמון היו עשויות מבד קל, והיו לעתים קרובות מקושטות עם ריבועים או פרחים.

חצאיות הפעמון הגיעו לשיא הפופולריות שלהן בשנות ה-50 של המאה ה-20. זו הייתה תקופת "הסגנון החדש" של כריסטיאן דיור, שהדגיש חצאיות מלאות וחגורות צרות. חצאיות הפעמון היו עשויות מחומרים כבדים כמו צמר או טאפט, והיו לעתים קרובות מקושטות בקפלים או בצמות.

הפופולריות של חצאיות הפעמון הלכה וירדה בשנות ה-60, אך הן חזרו במהלך השנים האחרונות. הן כעת פופולריות בקרב נשים בכל הגילאים, ויכולות להיות לבושות למגוון הזדמנויות.

יתרונות חצאית פעמון:

 

1. תנועתיות: אחת הצדדים המפתיעים ביותר בחצאית הפעמון הוא האופן שבו היא מניעה בזריזות וחן בכל צעד. ההתרחבות העדינה מהמותן ומטה מייצרת אפקט תנועתי.

2. הדגש על הגמישות: למרות המראה הקלאסי שלה, חצאית הפעמון היא מפתיעה בגמישותה. ניתן להתאימה לכל אירוע, מלבוש היומי וקלאסי, ועד להופעות ערב מעוצבות. כאשר מיוצרת מבד קל עם דוגמאות עדינות, היא מייצרת אווירה בוהמית ורגועה. עם בדים עשירים כגון משי או סאטן, היא נהפכת לפריט דגל, מושלם לאירועים רשמיים.

3. עבור כל גוף: היופי שבחצאית הפעמון טמון בכך שהיא מחמיאה לכל סוג גוף.  התרחבותה העדינה לכיוון השוליים  מדגישה את המותן ומסתירה בעיות גוף בקטע התחתון.

4. קסם הווינטאג'י: חצאית הפעמון משדרת קסם של ווינטאג' קלאסי מתקופות האופנה בצמרתה ב-1950 וב-1960.

5. הביטוי הצעיר והמשוחרר: חצאית הפעמון מאפשרת ביטוי של שיחרור ותנועה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

close

🕶 גם את חיה בסטייל?

אם גם את (או אתה) רוצים להתעדכן בפוסטים החדשים של חיה בסטייל, הזיני את כתובת האימייל שלך למטה. מבטיחה לשלוח רק מייל אחד בשבוע, ולא להציק.

אנחנו לא שולחים ספאם או משתפים כתובות אימייל.
למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

תגובה אחת לפוסט “חצאית פעמון bell skirt

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *